AGENTIA BASILICA TRAVEL prezenta la Targul International de Turism de la Madrid, Spania.
Standul ROMANIEI de la Madrid a fost vizitat si de dna europarlamentar MARIA GRAPINI.
In perioada 20-24 ianuarie 2016, Autoritatea Nationala pentru Turism va participa la targul international de turism FITUR ce se desfasoara in capitala Regatului Spaniei, la Madrid.
In cadrul FITUR, Romania va participa cu un stand ce va avea o suprafata de 178,5 mp. 24 agentii de turism, consilii judetene si asociatii de turism din tara vor promova Romania si atractiile sale turistice vizitatorilor prezenti la FITUR.
FITUR (Feria Internacional de Turismo – Târgul Internațional de Turism) este cea mai importantă manifestare expozițională dedicată turismului din Regatul Spaniei, poziție de lider menținută incontinuu din anul 1994. Targul reuneşte participarea specialiştilor din domeniul turismului mondial, reprezentând organisme naţionale, regionale şi locale de turism, asociaţii profesionale, tour-operatori şi agenţii de turism, companii aeriene, firme de închirieri auto, societăţi de transport feroviar, rutier sau naval, lanţuri hoteliere, camping-uri şi alte structuri de cazare, parcuri de distracţii si alte companii specializate in petrecerea timpului liber, reprezentanți infrastructură (aeroporturi, porturi), companii specializate in incentives, congrese si evenimente, organizatii turistice străine, organizații oficiale spaniole, reprezentanții medii de comunicare.
În cadrul strategiei de promovare a turismului românesc, piaţa spaniolă reprezintă o piaţă prioritară, cifrele privind numărul sosirilor vizitatorilor spanioli sau al înnoptărilor în unităţile de cazare din România indicând o clasare a Spaniei în topul primelor 10 ţări emiţătoare de turişti.
Acesta este salonul de turism de referință spaniol în domeniul turismului in general, care permite profesioniștilor din turism de a se întâlni, a schimba contacte si idei de marketing, de a genera sinergii si noi oportunități de afaceri și de a se pune la curent cu evoluțiile pieței internaționale de turism pentru a genera liniile ulterioare de acțiuni de marketing si vânzări.
FITUR beneficiază şi de o vizibilitate mediatică importantă, cu numeroase referiri în mass-media naţională. In ultimul an, organizatorii au transmis date despre FITUR la peste 50 milioane de persoane prin retelele de socializare Facebook și Twitter, manifestarea fiind prezentă de asemenea și pe Youtube, Flickr si Linkedin si bucurându-se in plus de colaborarea a peste 200 bloggeri de turism acreditați.
(Sursa:
http://turism.gov.ro/romania-prezenta-la-targul-internatio…/)
https://www.facebook.com/basilicatravel/
GALERIE FOTO: